Reklamačný poriadok

V prípade, že potrebujete odbornú pomoc pri nastavení alebo zistenia príčiny problému,
kontaktujte nás e-mailom dvedeti@dvedeti.cz alebo telefonicky +420 605 52 22 32.

Záručná doba na dodaný tovar je 2 roky. Táto doba sa predlžuje o dobu, kedy bol výrobok v záručnej oprave.
Vaša reklamácia bude vybavená čo najskôr, maximálne však v zákonnej lehote 30 kalendárnych dní. Táto lehota začína plynúť nasledujúci deň po doručení zásielky na našu adresu a končí vybavením reklamácie u predajcu.

Reklamáciu nie je možné uplatniť v nasledujúcich prípadoch:
- Tovar bol mechanicky poškodený neodbornou manipuláciou, zaobchádzaním či obsluhou.
- Tovar bol používaný v podmienkach, ktoré svojimi parametrami nezodpovedajú parametrom uvedeným v dokumentácii alebo
   bežných pre danú vec.
- Tovar bol poškodený živlami.
- Tovar bol poškodený nadmerným zaťažovaním alebo používaním v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii alebo bežnými pre danú vec.

Opotrebenie výrobku a jeho častí, spôsobené ich bežným používaním (napr. mechanických častí) nepodlieha záruke a nie je podľa občianskeho zákonníka považované za rozpor s kúpnou zmluvou.


Ako postupovať pri reklamácii:
Ak Vám bol tovar doručený dopravcom, informujte nás o probléme emailom alebo telefonicky, do 48h Vás budeme informovať, akým spôsobom bude chybný výrobok doručený späť na našu adresu, prípadne akú zľavu sme Vám schopní poskytnúť. Pri vrátení je výrobok potrebné zabaliť do pôvodného obalu a priložiť všetku dokumentáciu, ktorá bola s výrobkom dodaná. Treba tiež pridať r
eklamačný list (k stiahnutiu nižšie) , na ktorom musí byť tieto údaje: meno a adresa odberateľa, kontakt, označenie výrobku, číslo faktúry a popis závady.
Reklamovaný tovar nezasielajte bez nášho potvrdenia o prijatí informácie o reklamácii!
Sami Vás budeme do 48h kontaktovať.
Reklamovaný tovar nezasielajte na dobierku, nebude prevzatý!

Ak sa vyskladnenie osobne, treba dopraviť chybný výrobok na adresu dodávateľa.

V prípade neoprávnenej reklamácie nemá spotrebiteľ nárok na náhradu svojich nákladov spojených s vybavením reklamácie. V prípade, že bude reklamácia uznaná ako neoprávnená, budú náklady na zvoz tejto reklamácie od zákazníka,spätne zákazníkovi naúčtované.

Přiložené soubory